just taylor

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


taylors

النا

taylors

http://taylors.loxblog.com

just taylor

دانلود موزیک ویدئو : our song

just taylor

به وبلاگ من خییییلیییی خییییلیییی خوش اومدید من النا هستم عااااشق تیلور یه خواهش کوچولو دارم ازتون نظر بدید ولی کسی رو مجبور نمیکنم اگه از من خوشتون اومد لینکم کنید !!!!!!!!!!!!!!!! همتونو دوست دارم!!!:*

just taylor

دانلود موزیک ویدئو : our song

 وضیح: این موزیک ویدئو در تاریخ14 سپتامبر سال 2007 با کارگردانی Trey Fanjoy از CMT منتشر شد. این کارگردان چیره دست پس از شنیدن اهنگ our song صحنه هایی در ذهنش به تصویر در می اید که دختری در بین گل های رز نارنجی خوابیده یا با لباسی مشکی در حال شعر خواندن است. 
این موزیک ویدئو درباره ی روزی است که تیلور برای اولین بار با دوستش قرار ملاقات می ذارد و شور و شوق وی از این موضوع به وضوح در فیلم قابل مشاهده است. ابتدای ویدئو صحنه هایی را خواهید دید که تیلور پس از اتمام صحبتش با تلفن خود را آماده می کند. بعد از حاضر شدن در حالی که پیراهن آبی بسیار زیبایی به تن دارد روی پله های ایوان می نشیند و صحنه هایی که بین گل های رز نارنجی خوابیده یا با گروهی در حال شعر خواندن است را در ذهنش تصور می کند. در پایان نیز با خنده ی شیطنت آمیز تیلور موزیک ویدئو به پایان می رسد...:)


http://www.mediafire.com/?et5dzlszaky



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:دانلود موزیک ویدئو : our song,;ساعت1:21;توسط النا; | |